UUTUUS: Myllyn Paras Pyöreä Kauramurotaikina 380 g

Myllyn Paras on kehittänyt muutaman vuoden sisällä hyvin menestyneen Pyöreän Piirakkataikinoiden sarjan. Nyt myös suosittu Myllyn Paras Kauramurotaikina saa pyöreän muodon. Tuotekehittelyn ansiosta kauramurotaikinassa on entistä kestävämpi rakenne piirakkapohjiin. Tämän ansiosta piirakat leikkautuvat vaivattomasti vuoistaan murustumatta.

Mangosmoothiekakku ja Pyöreä Kauramurotaikina

Herkullisen kaurainen taikina sisältää 24 % kauraa. Kaura tuo hyvää makua ja antaa liukenevaa kuitua taikinaan. Kauramurotaikina on laktoositon. Uutuustaikinassa on kuitua 2 kertaa enemmän kuin perinteisessä murotaikinassa eli 4,2 g/100 g.

Uutuus Kauramurotaikina sopii mainiosti herkullisiin piirakkapohjiin, maistuviin kaurakekseihin, rapeisiin kaurakeksitäytekakkuihin, juustokakkupohjiin ja erilaisiin leivoksiin. Taikina otetaan sulamaan vajaa tunti ennen käyttöä tai sulatetaan lyhyen aikaa varovasti mikroaaltouunissa. Piirakat paistuvat 30-40 minuutissa uunin alimmalla tasolla 175-200 asteessa ja kaurakeksit tai keksilevyt paistuvat paksuudesta riippuen 7-15 minuutissa uunin keskitasolla noin 200 asteessa.

• Laktoositon
  • Kuidun lähde
  • Avainlippu

Katso tarkemmat tuotetiedot.