2.5.2023

Myllyn Parhaan yhtiöt ovat osa Lantmännen-konsernia

Lantmännen-konserni osti Myllyn Paras -elintarvikekonsernin kesällä 2022. Myllyn Paras -yhtiöt on nyt integroitu 1.5.2023 alkaen Lantmänneniin siten, että Myllyn Parhaan mylly Hyvinkäällä, Tammelan tuotantoyksikkö ja myllyliiketoiminta, mukaan lukien pastan, jauhojen ja hiutaleiden tuotanto on sulautettu Lantmännen Cerealiaan. Leivonnaispakasteita ja pakastetaikinoita valmistava Hyvinkään pakasteleipomo sekä koko pakasteleipomoliiketoiminta on sulautettu Lantmännen Unibakeen.

Myllyn Parhaan tuotemerkillä myytäviä pastoja, jauhoja, hiutaleita ja pakasteleipomotuotteita on saatavilla jatkossakin, ja niistä suurin osa valmistetaan Hyvinkäällä kuten tähänkin asti. Myllyn Paras -tuotemerkki tarjoaa siis jatkossakin suomalaisille tuttuja ja vastuullisesti pääosin kotimaisesta viljasta valmistettuja tuotteita.

Lantmännenin valikoimassa on entuudestaan useita suomalaisille tuttuja kuluttajatuotemerkkejä, kuten Vaasan, Start!, AXA, GoGreen ja FINN CRISP - ja nyt myös Myllyn Paras.

Myllyn Parhaan reseptit, artikkelit ja blogit löytyvät näiltä verkkosivuilla myös tulevaisuudessa. Sen sijaan myllytuotannon yritystiedot löytyvät jatkossa Lantmännen Cerealia Oy:n sivuilta täältä

ja pakastetuotannon yritystiedot Oy Lantmännen Unibake Ab Finlandin sivuilta täältä.

Lantmännen-konserni on ruotsalaisten maanviljelijöiden omistama maatalousosuuskunta.Tutustu Lantmännen-konserniin täällä: www.lantmannen.com