Takaisinveto Lettu- ja Vohvelijauho

Myllyn Paras Oy:n valmistuttamassa Lettu- ja Vohvelijauhon raaka-aineessa on maitojauheen valmistajan ilmoituksen mukaan havaittu vierasesineriski. Tästä syystä Lettu- ja Vohvelijauho saattaa sisältää ohuita, 0,4 mm:n paksuisia ja 4-15 mm:n pituisia metallinsäikeitä, jotka nieltynä voivat aiheuttaa vaaraa. Metallisäikeet ovat saattaneet irrota maitojauheen valmistuslinjan kuljettimesta. Maitojauheen valmistuslinjalla on metallinpaljastimet, tästä syystä metallisäikeiden esiintymisen riski tuotteessa on erittäin pieni ja takaisinveto tehdään osana omavalvontamme varotoimenpidettä.

Täydennys 27.7.2018: Kyseistä maitojauhetta käytetään vain tässä yhdessä Myllyn Paras -tuotteessa.

Ilmoitus koskee seuraavaa tuotettamme:

Myllyn Paras Lettu- ja Vohvelijauho 250 g, GTIN 6417700050862.

Ilmoitus koskee seuraavia tuote-eriä:

Parasta ennen -päiväys 7.5.2019, 21.5.2019, 4.6.2019 ja 14.6.2019.

Lettu- ja Vohvelijauho

Tuote on ollut myynnissä mm. S-ryhmän, K-ryhmän, Tokmanni-ketjun ja muissa myymälöissä koko maan alueella.  Kaupoille on annettu ohjeet ko. erien poistamiseksi myymälöistä.

Täydennys palautusohjeeseen 27.7.2018: Tuotteen ostajia pyydetään palauttamaan tyhjä pakkaus osoitteeseen: Myllyn Paras Oy, Kuluttajaneuvonta, PL 5, 05801 Hyvinkää. Pakkauksesta tulee ilmetä tuotteen parasta ennen -päiväys sekä hyvitystä varten palauttajan nimi sekä postiosoite. Hyvitämme ostoksen lisäksi myös postikulut.

Lisätietoja: Myllyn Paras -kuluttajaneuvonta, p. (019) 428 1126 (arkisin klo 8 – 16).