16.8.2021

Myllyn Paras Food Service tuo syksyyn useita uutuuksia: mm. suosittu "Kaura + Riisi" -seos on saatavilla nyt suurkeittiöpakkauksessa

Myllyn Paras Food Service tuo syksyyn uutuuksia moniin eri tuoteryhmiin! Esimerkiksi suosittu Kaura+Riisi -seos on nyt saatavilla 10 kilon suurkeittiöpakkauksessa. Tuotetta käytetään kuten tavallista pitkäjyväistä irtonaista riisiä, ja se sopii hyvin kaikkiin riisiruokiin: risottoihin, pata- ja laatikkoruokiin, salaatteihin, leivontaan ja pääruokien lisäkkeeksi.

Kaura+riisi

Myllyn Paras Irtonainen Kaura + Riisi 10 kg valmistetaan yhdistämällä pitkäjyväiseen parboil-riisiin esikypsytetty kuorittu kaurasuurimo. Esikypsytys nopeuttaa kauran kypsymistä ja antaa sille paahdetun värin sekä maun. Irtonainen Kaura + Riisin keittoaika on lisäkkeeksi 20 minuuttia.

Irtonainen Kaura+Riisi 10 kg

Myllyn Paras Täysjyvä Lasagnette 7 kg on durumvehnästä valmistettu pieni, lainereunainen lasagnelevypala. Sopii käytettäväksi lasagnetteen, paistoksiin, laatikoihin ja sellaisenaan kastikkeen kanssa tarjoiltavaksi. Keittoaika n. 8 min.

Täysjyvälasagnette

Myllyn Paras Kaurainen Hampurilaissämpylä on saranahalkaistu sämpylä, jonka pinnalla rouskuvia pellavansiemeniä. Sämpylä sisältää Myllyn Paras innovaatiota OATGOODSia, joka tuo sämpylään täysjyväkauraa ja pehmeitä rasvoja.

Kaurainen hampurilaissämpylä

Myllyn Paras Pieni Korvapuusti: Monen suomalaisen suosikkipulla on tunnetusti korvapuusti ja uusi, näppärän kokoinen Pieni Korvapuusti täydentää entisestään laajaa korvapuustivalikoimaa ravintola- ja kahvila-asiakkaille. Pieni Korvapuusti sopii monenlaiseen käyttöön kuten kahvitus- ja kokoustarjottavaksi tai pieneksi makeaksi lounaan jälkeen.

6670 Pieni Korvapuusti 40 g

Myllyn Paras Porkkanapiirakka: on perinteisen mallinen, rapeakuorinen piirakka, jonka täytteenä on riisi-porkkanapuuroseos. Porkkanapiirakka sopii esimerkiksi aamu- tai välipalaksi koululaisille tai päiväkoteihin ja päällysteillä piirakasta saa helposti täyttävän välipalan kahvilan vitriiniin.

Porkkanapiirakka