Anna palautetta
Anna palautetta
Usein kysytyt kysymykset
Usein kysytyt kysymykset
Tiedotteet
Tiedotteet
Myllyn Parhaan kuluttajaneuvonta auttaa, kun sinulla on kysyttävää tuotteista, resepteistä tai muusta ruuanlaittoon liittyvästä aiheesta. Kuluttajaneuvonta on oikea osoite myös tuotereklamaatioille. Voit ottaa meihin yhteyttä Anna palautetta -lomakkeen kautta, voit myös lähettää meille postia tai soittaa. Kannattaa myös tarkistaa onko kaipaamasi vastaus Usein kysytyt kysymykset -sivustolla. Kiitos jo etukäteen yhteydenotostasi, se on meille tärkeätä.
Yhteystiedot:
Myllyn Paras Oy
Kuluttajaneuvonta
PL 5
05801 HYVINKÄÄ
puh. (019) 428 1126
arkisin klo 9–11
Anna palautetta -lomake
Anna palautetta
Usein kysytyt kysymykset
Tiedotteet