Hei!
Voisiko tämän piirakan tehdä pakastimeen osittain valmiiksi niin, että tomaatit ja mozzarellan lisäisi (piirakkaa lämmittäessä) hieman ennen tarjoilua?
Voisiko tämän piirakan tehdä pakastimeen osittain valmiiksi niin, että tomaatit ja mozzarellan lisäisi (piirakkaa lämmittäessä) hieman ennen tarjoilua?