Anonyymi kirjoitti 26.5.2026 - 14:26 Tein jouluksi ja teen taas nyt toukokuulla syntymäpäiväksi. Sain niin paljon kehuja. Kiitos hyvästä ohjeesta. Jatkoon meni. Vastaa