Anonyymi kirjoitti
26.5.2026 - 14:26
Tein jouluksi ja teen taas nyt toukokuulla syntymäpäiväksi. Sain niin paljon kehuja. Kiitos hyvästä ohjeesta.
Jatkoon meni.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
Julkaisemme kommenttisi käytyämme ne lävitse.