Anonyymi kirjoitti 13.6.2026 - 21:57 In reply to (Ei aihetta) by Anonyymi (not verified) Lihapullat olivatkin ainoat ok syötävät. Edellyttäen että jauheliha hyvä laatuista Vastaa