Uutuus tekee piirakan leipomisesta helppoa

Olemme tuoneet markkinoille uuden ruokapiirakkataikinan, jonka ominaisuudet tekevät piirakan leipomisesta helpompaa kuin koskaan. Uusi ruokapiirakkataikina sopii jokaiseen vuokaan myös ilman kaulimista ja sulaa hetkessä tehden arki- ja juhlakokkaamisesta vaivatonta.

Uudet 400 gramman ruokapiirakkapohjat ovat saatavilla vehnäisenä ja neljästä viljasta leivottuna. Reilumpi koko mahdollistaa uusia käyttötapoja: pohjista voi leipoa esimerkiksi pizzoja tai vaikka patojen taikinakansia, mutta myös perinteisemmät vuokapiirakat, avopiirakat ja taitetut piirakat onnistuvat helpommin ja nopeammin.

Ruotsissa piirakat ovat nyt trendiruokaa, jota syödään sekä arkena että juhlana ja sama ilmiö on nousussa Suomessakin. Syitä ovat ainakin ruokapiirakan monipuolisuus ja herkullisuus. Lapsiperheet, kasvissyöjät, keventäjät, herkuttelijat ja proteiinin tankkaajat voivat räätälöidä piirakasta juuri omien toiveidensa mukaisen. Piirakka on myös ekologinen ruokalaji, edellisen päivän tähteistä syntyy kaikille maistuva herkku, ja näin hävikkiruokaa syntyy vähemmän.

Uudet ruokapiirakkataikinat löytyvät kauppojen pakastealtaista maaliskuussa. Tuotteen hinta on n. 2 €.

Ruokapiirakkataikinat

Neljän Viljan Ruokapiirakkataikina 400 g
GTIN 6417700062056, 12 ps/me
Laktoositon, runsaskuituinen,
Avainlippu-tuote

Ruokapiirakkataikina 400 g
GTIN 6417700062063, 12 ps/me
Laktoositon,
Avainlippu-tuote

Katso myös herkullisia ruokapiirakkareseptejä.

Markkinointipäällikkö
Johanna Kemppinen