UUTUUS: Myllyn Paras Tumma Mannasuurimo 1 kg

Myllyn Paras on tuonut mannasuurimosarjaansa perinteisen Mannasuurimon ja kaurapitoisen Kauramannasuurimon rinnalle uuden toivotun Tumman Mannasuurimon.

Tumma Mannasuurimo

Myllyn Paras Tumma Mannasuurimo sisältää vehnäjyvän ydinosan lisäksi vehnän kuitupitoisempia alkio‐ ja kuorikerroksia. Näiden kerrosten ansiosta tuote sisältää ravintokuitua 6,1 g/100 g. Tuote on siis runsaskuituinen.

Tumma Mannasuurimo sopii hyvin puurojen ja jälkiruokien valmistukseen. Tumman mannasuurimon isohko raekoko tuo hyvän rakenteen mannapuurolle. Alkio‐ ja kuorikerrokset antavat puurolle viljaisan maun.

Tumman mannapuuron voi keittää maitoon, erilaisiin maitojuomiin tai mehuun. Mannapuuro kypsyy 10 minuutissa kattilassa liedellä tai puolet nopeammin annoskipossa mikroaaltouunissa. Muista tumman mannasuurimon monipuoliset käyttöominaisuudet! Myllyn Paras Tumma Mannasuurimo sopii hyvin kuohkeuttamaan leivonnaisia, Ahvenanmaan pannukakkuun tai vaikkapa kasvispihvien raaka‐aineeksi.

Tumma Mannasuurimo

Katso tarkemmat tuotetiedot.

Katso Tumma Mannasuurimo -reseptit:

Tumma mannapuuro mikrossa

Mustikkavispipuuro

Vaniljainen mustikkamannapuuro

Suklainen mannaherkku yhdelle

Ruokaisat juurespihvit

Kotitalousopettaja
Arja Elina Laine
Arjan Ruokaviestintä Oy
arjaelina.laine(a)myllynparas.fi

Markkinointipäällikkö
Johanna Kemppinen
Myllyn Paras Oy
044 312 2037
johanna.kemppinen(a)myllynparas.fi

Kuvat ovat ladattavissa painokelpoisina kuvapankistamme.