Myllyn Paras on tuonut markkinoille Vaalean Piparitaikinan

Kuluttajien toiveesta Perinteinen Piparkakkutaikina ja Laktoositon Piparitaikina ovat saaneet rinnalleen uuden herkullisen tuotteen, miedosti omenaisen makuisen Vaalean Piparitaikinan. Omenan lisäksi tässä laktoosittomassa taikinassa maistuvat tutut jouluiset mausteet kaneli ja inkivääri. Tuotepakkaus on upean kullanvärinen ja herättää taatusti mielenkiinnon kaupassa!

Piparitaikina sulatetaan jääkaapissa pakkauksessaan yön yli tai taikinalevyn voi levittää sulamaan huoneenlämpöön noin 45 minuutiksi. Taikina on helpoin kaulia jääkaappilämpöisenä.

Saat aikaan näyttäviä joululeivonnaisia käyttämällä sekä Vaaleaa että Laktoositonta Piparitaikinaa. Esimerkiksi piparitalossa seinät voivat olla perinteisen ruskeat ja katto vaalean värinen. Taikinoiden maut sopivat myös hyvin yhteen, eli voit tehdä vaikkapa täytekeksejä, joissa toinen keksi on vaalea ja toinen perinteisen ruskea.

Vaalea Piparitaikina

Tuotetiedot

Myllyn Paras Vaalea Piparitaikina 500 g
Kuluttajapakkauksen GTIN-koodi 6417700060342