Pro Gaala 2011

HoReCa -alan parhaimmistoa palkittiin jälleen PRO Gaalassa torstai-iltana Helsingissä The Circuksessa. PRO on vuosittain jaettava tunnustuspalkinto hotelli-, ravintola- ja catering -alan ammattilaisille. Tunnustuspalkinto on samalla myös kiitos hyvästä työstä ja osoitus ammattitaidosta alalla ansioituneille ammattilaisille. PRO-patsaita on jaettu jo lähes 100.

Tänä vuonna finalisteja kilpaili 12:ssa eri sarjassa, kussakin sarjassa oli kolme finalistia. Finalisteja oli siis yhteensä 36, jotka keräsivät yhdessä lähes 6500 ääntä.

Pro -patsaat jakoi Aromi -lehti yhteistyössä kumppaniverkoston kanssa. Myllyn Paras Oy toimi nimikkosponsorina Pro Opettaja 2011 sarjassa, jonka voittajaksi nousi Jouni Paassilta Porvoon ammattikoulusta. Kaksi muuta finalistia olivat Arto Oinonen Keudasta Järvenpäästä sekä Sari Tuovinen Ravintolakoulu Perhosta Helsingistä. Muut sarjat sekä voittajat ovat nähtävillä Aromi -lehden kotisivuilla.

Gaalassa nautittiin suussasulavasta tarjoilusta sekä viihdyttävistä esiintyjistä.

Katso video Pro Opettaja 2011 -sarjan palkintojenjaosta tästä.

Katso Gaalan tunnelmia alla olevista kuvista:

Pro patsaat

Tilaisuuden juontajat